Page 10 - educatie_sociala_VI
P. 10
8 RECAPITULARE INIȚIALĂ
CE AM ÎNVĂȚAT ÎN CLASA A V-A?
AMINTEȘTE-ȚI!
1. Alege patru noțiuni despre care ai învățat în clasa a V-a la
lecțiile de Educație socială și alcătuiește propoziții cu ele
2. Găsește cuvintele potrivite în explozia stelară de mai jos și,
apoi, completează propoziția: Gândirea critică presupune ...
ARG_ _ EN _ _ R _
ÎN _ _ _ B _ R _ schimbul de OP _ _ II
Gândirea
critică
capacitate de a ne M _ _ A lipsă de PR_J _ D_ _ _ _I
3. După modelul dat, completează pe caiet tabelul următor cu informații referitoare la drepturile copiilor aparținând
minorităților naționale din România Poți adăuga și alte rânduri dacă ai nevoie
Știu despre drepturile Vreau să știu despre Am învățat despre
acestor copii drepturile acestor copii drepturile acestor copii
• că sunt garantate de către stat • cum sunt garantate de către stat • ce drepturi au copiii
APLICĂ!
4. Realizați în echipe de patru-șase copii un afiș/colaj/desen prin care să promovați cel puțin patru drepturi ale
copilului Expuneți afișele în clasă sau pe holul școlii
5. Confecționează, împreună cu o colegă sau un coleg, un cub din hârtie/carton/lemn, după modelul:
1. 4.
DESCRIE ANALIZEAZĂ Se completează cele șase fețe cu: 1 DESCRIE; 2 COMPARĂ (asemănări
6. 5. și deosebiri); 3 ASOCIAZĂ; 4 ANALIZEAZĂ; 5 ALEGE; 6 ARGUMENTEAZĂ
2. ASOCIAZĂ ARGU- ALEGE (pro și contra)
3.
COMPARĂ
MENTEAZĂ

