Page 29 - educatie_sociala_VI
P. 29
27
3. Derularea proiectului e-Expoziție!
• Constituiți grupele care vor realiza exponatele înfățișând personalitățile
locale Expoziția poate avea și o vari-
• Fiecare grupă își alege o personalitate locală despre care va realiza expo- antă electronică Fiecare exponat
nate: planșe cu fotografii, mărturii ale celor care au cunoscut-o, articole poate fi realizat și în variantă de
din presă despre realizările sale, aplicațiile acestora, dacă e cazul diapozitiv și proiectat pe un mo-
• Solicitați informații de la bibliotecă sau de la muzeu, căutați pe Internet și nitor/o tablă inteligentă
adunați materialele necesare pentru realizarea exponatelor
• Realizați exponatele și organizați expoziția
• Fiecare grupă va prezenta clasei aspectele importante din viața și creația
personalității locale despre care s-a documentat
• Adresați-vă conducerii școlii pentru a obține permisiunea să le afișați și în
școală Identificați locul cel mai potrivit pentru a fi expuse și înființați un
„punct de informare” pentru elevi
PORTOFOLIU
Realizați portofoliul proiectului
care să conțină:
• Fișa de proiect
• Exponatele realizate
• Fișe cu observații consem-
nate în timpul derulării acti-
vităților
Fișa de observare
4. Evaluarea proiectului sistematică a activității și
comportamentului elevului
Expoziția este rezultatul proiectului vostru
• Trimiteți mesaje pe grupul vostru de discuții de Educație interculturală Caracteristica Da Nu
prin care să arătați cum apreciați activitatea din cadrul proiectului și Atitudinea față de învățare
expoziția realizată 1 Manifestare a interesului
2 Participare la activitate
Lucru în echipă
3 Colaborare cu colegii
• Cereți și părerile cititorilor, fie prin mesaje scrise lăsate la bibliotecă 4 Inițiative
într-o cutie sigilată, amplasată anume în acest scop, fie pe pagina clasei Comunicare
• Autoevaluați-vă, răspunzând cu sinceritate la următoarele întrebări: 5 Corectitudine în
• Ce am învățat din acest proiect? exprimare
• Ce am învățat despre personalitățile din județul meu și despre rea- 6 Vocabular adecvat
lizările lor? Rezultatele învățării
• Ce am învățat despre colegii mei? 7 Aplicarea informațiilor noi
• Ce am învățat despre mine? 8 Soluționarea de probleme

