Page 19 - educatie_sociala_VI
P. 19
17
3. Derularea proiectului SFATURI UTILE
Stabiliți numărul de pagini al revistei și distribuiți fiecare pagină unui grup de
patru–șase elevi Ei vor lucra la realizarea acelei pagini conform sumarului stabilit • Alegeți-vă un coordonator al
Un sumar de revistă conține domeniul și titlurile articolelor: grupului din care faceți parte!
Pagina 1 conține: numele revistei (titlul proiectului vostru) și logo-ul, data Activitatea voastră are nevoie
apariției (perioada în care se derulează proiectul), cui se adresează revista de coordonare pentru a ajunge
(grupul-țintă al proiectului) În pagina 1 se publică editorialul, adică articolul la rezultatul dorit
care prezintă problema diversității culturale în școală, și un punct de vedere • Coordonatorul se va sfătui cu
referitor la aceasta (va clarifica scopul proiectului) Realizatorii paginii 1 au si toți elevii din grup și le va cere
responsabilitatea de a realiza coperta și de a prezenta cuprinsul revistei părerea în orice problemă
Pagina 2 și următoarele vor fi dedicate, fiecare, câte unui domeniu de
interes pentru elevi De exemplu, puteți dedica o pagină diversității etnice Distribuirea revistei!
Fiecare pagină va avea rubrici (Paginile și rubricile reprezintă activitățile și
subactivitățile proiectului vostru ) Fiecare colectiv de pagină își stabilește și • Tipăriți revista în cel puțin 10
distribuie articolele de scris, responsabilitățile și termenele Articolele vor fi exemplare
semnate de cei care le-au scris Pot fi și doi autori de articol Prezentați revista • Oferiți un exemplar direcțiunii
în clasă, pagină cu pagină școlii, păstrați unul în clasă, iar
pe celelalte lăsați-le la bibliote-
4. Evaluarea proiectului că, pentru a fi citite de colegi
Revista este rezultatul proiectului vostru e-Revista!
• Trimiteți mesaje pe grupul vostru de discuții de Educație interculturală,
prin care să arătați cum apreciați activitatea din cadrul proiectului și Revista poate avea și o variantă
revista realizată on-line Creați-vă o pagină a cla-
sei Folosiți, de exemplu: https://
wordpress com/create-blog/
• Cereți și părerile cititorilor, fie prin mesaje scrise lăsate la bibliotecă
într-o cutie sigilată, amplasată anume în acest scop, fie pe pagina clasei
• Autoevaluați-vă, răspunzând cu sinceritate la următoarele întrebări:
• Cum mi-am îndeplinit sarcinile?
• Cât de bune sunt materialele la care am lucrat?
• Cum m-am comportat în grup?
• Cum am colaborat cu colegii? Am fost un bun co-echipier?
• Am avut inițiative?
VOCABULAR
chestionar = o listă de întrebări
adresate unor persoane pentru
a obține informații de la acestea;
instrument de cercetare a unor
opinii sau probleme
logo = desen, imagine care re-
prezintă simbolul sau marca unei
instituții, a unui produs

