Page 4 - Latina_VII_brosura
P. 4

De ce să-l ALEGEȚI?







                                Conținuturile celor trei unități de învățare prevăzute în programa școlară
                                sunt corelate cu strategiile didactice, sunt bine definite, fiecare dintre aces-
                  1             tea fiind prezentată unitar, remarcându-se printr-o înlănțuire logică între:
                                noile informații, activitățile de învățare, realizarea feedback-ului, a evaluării

                                și, ca element de noutate, chiar a autoevaluării prin chestionare-tip, dar și
                                îndemnuri la relaxare, dezlegând scurte ghicitori, rebusuri în limba latină,
                                dar și printr-o serie de alte jocuri didactice, dinamice, amuzante și atractive.



                                Fiecare unitate de învățare se bucură de o rubricație originală, extrem

                                de variată și de captivantă, de tipul: „Descoperiţi” (Ad inveniendum),
                  2             „Aplicaţi”  (Ad  exercendum),  „Dicţionar”(Glossarium),  „Știaţi  că…”
                                (Ad plurima sciendum), „Reflectaţi” (Ad sententiam dicendum), „Joc de
                                rol” (Ad personam agendum), „Jurnal de călătorie” (Peregrinationis di-
                                arium), „Proiect” (Ad cogitandum), „Portofoliu” (Ad testimoniis docen-
                                dum), „Reţineţi!” (Memora!) etc.








                  3             Abundă  în  detalii  interesante,  picante  de  cultură  și  civilizație

                                greco-romană.













                 4              Propune învățarea treptată prin intuiție, descoperire, joc și exerciții diversi-

                                ficate.











                                Imagistica este bogată, deosebită, clară, revelatoare, captivantă, cu rolul

                  5             de a creiona un metatext menit să le vorbească elevilor despre viața de zi
                                cu zi în Anichitatea greco-romană, despre marile figuri ori despre pictura,
                                sculptura și arhiectura acestei Antichități clasice, în felul unei Enciclopedii

                                ilustrate.
   1   2   3   4   5   6